کرسی تلاوت قرآن به یاد حاج قاسم سلیمانی در حرم منور رضوی برپا شد :: محبان الحجه مشهد

هیئت قرآنی و اهل بیتی

محبان الحجه مشهد

با ۳۷ سال سابقه فعالیت در مشهد

کرسی تلاوت قرآن به یاد حاج قاسم سلیمانی در حرم منور رضوی برپا شد

  • ۱۰۳۷

کرسی تلاوت رضوی در جوار عترت به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مسعود میریان با اشاره به ویژه برنامه‌های قرآنی آستان قدس رضوی در سالروز شهادت حاج قاسم سلیماتی اظهار داشت: ویژه‌ برنامه کرسی تلاوت رضوی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی از سراسر کشور از چهارشنبه 11 دی تا دوشنبه 15 دی هر شب به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و کانال‌های دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی در فضای مجازی پخش شد.


میریان افزود: این برنامه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمان ایشان با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد تا یاد و خاطره دلیرمردان و جان‌برکفانی همچون ایشان در دل‌ها جاودانه شود و راه ایشان ادامه یابد‌.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه کرسی‌های تلاوت رضوی به صورت مجازی در مناسبت‌های خاص به صورت هدفمند در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود افزود: باید در همه کارها به قرآن توسل کرد چون نور آن راه‌گشاست و به توصیه مقام معظم رهبری باید رابطه‌مان با قرآن را روزبه‌روز مستحکم‌تر کنیم.

میری بیان کرد: به همین منظور سعی شده است برگزاری کرسی تلاوت رضوی در جوار عترت منجسم‌تر از قبل و با حضور و قرائت فاخر قاریان طراز اول ممتاز و بین‌المللی از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا جذب حداکثری ارادتمندان کلام‌الله در رو آوردن به انس با قرآن و معارف آن صورت پذیرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اندیشکده بین المللی فرهیخت حامی وبگاه