آستان قدس رضوی ۵۰۰۰ حافظ قرآن کریم تربیت می‌کند :: محبان الحجه مشهد

هیئت قرآنی و اهل بیتی

محبان الحجه مشهد

با ۳۷ سال سابقه فعالیت در مشهد

آستان قدس رضوی ۵۰۰۰ حافظ قرآن کریم تربیت می‌کند

  • ۱۱۰۳

مدیر مرکز قرآن کریم و رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از برنامه‌ریزی برای تربیت ۵۰۰۰ حافظ قرآن کریم در آستان قدس رضوی خبر داد. حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی حوزه قرآن در آستان قدس رضوی این است که برنامه‌ها و آموزش‌ها به ویژه در دوران شیوع کرونا به سمت مجازی سوق پیدا کرد و به دلیل فراهم شدن زیرساخت‌ها این وضعیت در دوران پساکرونا نیز ادامه خواهد داشت. مدیر مرکز قرآن کریم و رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: دوره‌های آموزش مرتبط با قرآن کریم نیز در این ایام از حالت حضوری به وضعیت مجازی تغییر پیدا کرد.
میریان افزود: حدود 10 هزار قرآن آموز را نیز در مهدالرضا‌ها تحت آموزش خود داریم و این آموزش‌ها نیز به صورت مجازی دنبال می‌شود.
وی گفت: کرسی‌های تلاوت رضوی نیز از دیگر برنامه‌های پرمخاطبی است که همچنان با قوت ادامه پیدا می‌کند؛ این برنامه از سال 96 آغاز شده و اینک نیز عمدتا به صورت مجازی دنبال می‌شود.
میریان خاطرنشان کرد: ویژگی این برنامه این است که با همکاری خادمیاران قرآنی در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود و همه روزه نیز از ساعت 18:30 در محل دارالقرآن کریم حرم منور رضوی و از بستر فضای مجازی مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت حافظان قرآنی طرح تحفیظ قرآنی را کلید زده‌ایم و امیدواریم در قالب این طرح 5000 حافظ قرآن تربیت کنیم.


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اندیشکده بین المللی فرهیخت حامی وبگاه