ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی / عکس + فیلم :: محبان الحجه مشهد

هیئت قرآنی و اهل بیتی

محبان الحجه مشهد

با ۳۷ سال سابقه فعالیت در مشهد

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی / عکس + فیلم

  • ۴۵۴

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های قرآنی متنوعی با حضور محدود زائران و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همه روزه در صحن و سرای نورانی علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود. به گزارش آستان نیوز؛ دو محفل ترتیل خوانی همه روزه بعد از اقامه نماز صبح در صحن آزادی و ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برپا می شود. همچنین دو محفل بزرگ قرآنی دیگر از ساعت 11 تا 12 ظهر در رواق امام خمینی(ره) و از ساعت 17 تا 18 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می شود.

یکی دیگر از برنامه های قرآنی حرم رضوی، «کرسی تلاوت رضوی» است که هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان ممتاز و بین المللی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر حضرت رضا(ع) برپا می‌شود. همچنین محفل قرآنی «ام ابیها» ویژه بانوان همه روزه از ساعت 11 تا 12 در مدرسه خیرات خان و محفل قرآنی «ابناء الرضا(ع)» ویژه نوجوانان همه روزه از ساعت 17 تا 19در صحن امام حسن مجتبی(ع) دو محفل قرآنی دیگر ماه مبارک رمضان حرم مطهر است.

ویژه برنامه های قرآنی حرم مطهر علاوه بر میزبانی از زائرانی که به حرم مطهر امام رضا(ع)، مشرف می شوند مخاطبان گسترده تری در سراسر کشور و اقصی نقاط جهان خواهد داشت، چرا که با هماهنگی های انجام شده بسیاری از شبکه های رادیو تلویزیونی داخلی و خارجی این محافل را به صورت زنده پخش خواهند کرد و استفاده از بستر فضای مجازی برای پوشش گسترده تر این محافل قرآنی نیز تعداد مخاطبان آن را بیشتر کرده است.


>>> مشاهده گزارش تصویری ... 




نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اندیشکده بین المللی فرهیخت حامی وبگاه